Skuteczna sprzedaż – sprzedawać więcej i efektywniej

Cel szkolenia: 

Po przeprowadzonych zajęciach uczestnik szkolenia będzie posiadał następujące wiadomości:

  • wiedzę na temat roli jego samego w procesie sprzedaży, oraz klienta,
  • jak reagować na zastrzeżenia i trudne sytuacje wynikające z obsługi klienta.

Umiejętności:

  • Wypracowanie umiejętności oraz dostarczenie narzędzi prowadzących do wypracowania skutecznych, indywidualnych technik efektywnej sprzedaży.

Dzięki udziałowi w szkoleniu Skuteczna sprzedaż uczestnik:

  • Pozna różnicę między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć klienta/ innych ludzi, dzięki czemu zwiększy swoje szanse na pozyskanie klienta.
  • Pozna metody, za pomocą których skutecznie przekona innych.
  • Posiądzie wiedzę pozyskania i utrzymania klienta.
  • Dowie się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta.
  • Nauczy się korzystać ze słów-kluczy, dzięki którym skutecznej wpłynie na klienta.
  • Nauczy się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta, oraz pozna mechanizm pojawiania się oporów ze strony klienta.


 

Program szkolenia: 

1. Rola sprzedawcy w procesie sprzedazy
Okreslenie swojego potencjalu, poznanie swojego profilu sprzedawcy, testy kompetencyjne, kwestionariusze, zadania indywidualne oraz grupowe n/t np.: poczucia wlasnej wartosci, motywacja, przekonania, moje nastawienie, wartosci, cele w pracy handlowca.

2. Doskonalenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Mowa ciala, zadania na pytania otwarte i zamkniete, rodzaje pytan, konstrukcja udzielania feedbacku, zdania slowa klucze w obsludze klienta- pozadane zwroty, oraz zakazane, cwiczenia na aktywne sluchanie, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, blokady w komunikacji oraz z czego one wynikaja.

3. Psychologia klienta
Typologia klienta oraz podejmowanie decyzji zakupowych, metody i narzedzia sondowania profilu i potrzeb klienta.

4. Prospecting - czyli sztuka lowienia klientow
Poznanie metod i dzialan zmierzajacych do wyszukania potencjalnego klienta, oraz zapoznanie sie z zagadnieniem cross-sellingu, oraz up-sellingu.

5. Rozmowa handlowa
Struktura rozmowy handlowej, etapy analizy potrzeb, format sprzedazowy: AIDA, PCK.

6. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem
Moja reakcja na obiekcje klienta, z czego one wynikaja, jak im zapobiegac, asertywnosc w kontakcie z trudnym klientem, komunikat FUO, rola i znaczenie komunikatu JA.

7. Budowanie dlugofalowych relacji z klientem
Tzw. dobry kontakt, znaczenie pierwszego wrazenia, kreowanie profesjonalnego wizerunku-psychologia koloru w biznesie, kanony dyskrecji, uprzejmosci i grzecznosci (klient polski i miedzynarodowy), klient lojalny i zadowolony, jak utrzymac dotychczasowych klientow.
 

Metody prowadzenia zajęć: 

Zajecia beda laczyly czesc teoretyczna z praktyczna, m.in. poprzez zastosowanie zroznicowanych form: cwiczenie, case study, dyskusja, burza mozgow, test autodiagnostyczny, gra symulacyjna, cwiczenia w grupach, cwiczenia dramowe - odgrywanie rol, oraz praca wlasna.
 

Informacje organizacyjne: 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin lekcyjnych) w godzinach 9:00 – 16:00.
Miejsce realizacji szkolenia: ul. Piękna 5 lok. 22, 15-282 Białystok
Cena szkolenia: 1200 zł netto (+VAT 23%) = 1476,00 zł brutto.

  • Opłata za szkolenie może być zwolniona z podatku VAT, na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, ze zm.) w przypadku uczestników szkolenia, których opłata za szkolenie finansowana jest przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu.
  • Chcesz uzyskać dofinansowanie na pokrycie do 100% kosztów szkolenia? Jeśli masz powyżej 45 lat skorzystaj z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do najbliższego Powiatowego Urzędu Pracy. Szczegóły programu >>



 W cenę szkolenia wliczone są:

  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera.
  • Komplet materiałów szkoleniowych w formie drukowanej.
  • Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
  • Lunch dla uczestników szkolenia.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Rabaty:

  • Zgłoszenie minimum 2 osób – 5% rabatu.